Nakon što ste donijeli odluku o preseljenju na novu adresu, na red dolazi i realizacija same selidbe. Ukoliko se dvoumite između selidbe u vlastitom aranžmanu i selidbe u organizaciji profesionalaca, donosimo Vam 5 razloga zašto odabrati selidbenu kompaniju.

 

  1. ODABIR ODGOVARAJUĆEG PRIJEVOZNOG SREDSTVA

Jeste li u mogućnosti znati točan volumen Vaših stvari?
Poznavanje točnog volumena omogućit će Vam da odaberete odgovarajuće vozilo za svoju selidbu.
Također treba voditi računa I o nosivosti vozila. Veće opterećenje vozila od dozvoljenog dovodi do novčanih kazni , a u neki slučajevima I I do privremene zabrane vožnje.
Kako biste izbjegli neugodnosti, dodatne komplikacije I troškove preporuča se izabrati selidbenog agenta koji će  procijeniti ispravan volumen Vaših selidbenih stvari, a u skladu sa time I adekvatno vozilo

 

  1. ISPRAVAN UTOVAR STVARI U VOZILO

Važno je znati kako pojedine stvari ispravno utovariti u vozilo. Treba uzeti u obzir niz parametara , kao što su dimenzije, težina ili lomljivost stvari.
Određeni komadi namještaja se nemogu slagati jedan na drugi, kao ni staklene površine, lusteri, slike, antikviteti I sl. Posebnu pozornost treba obratiti I na kutije.  Bez obzira što su stvari u kutijama , ne znači da su sve kutije složive. Stoga se prilikom utovara mora voditi računa I o sadržaju kutija kako se izbjegla oštećenja.
Osim što morate voditi računa o lomljivosti I složivosti stvari , morate sve stvari povezati I osigurati kako ne bi došlo do prevrtanja I oštećenja prilikom prijevoza.
Stoga je važno odabrati profesionalnu selidbenu kompaniju koja će Vam omogućiti siguran transport Vaših selidbenih stvari na drugu lokaciju

 

  1. ODABIR KVALITETNOG PAK MATERIJAL

Kako bi se izbjegla eventualna moguća oštećenja , prilikom pakiranja stvari važno je imati I kvalitetan pak materijal.
Postoje određena pravila struke prema kojima se stvari I namještaj pakiraju.
Odabirom kvalitetnih kartonskih kutija I sanduka, papira za zamatanje, bubbles folije, stretch folije , stiropora i slično smanjuje se mogućnost oštećenja.
Prepustite taj Posao iskusnom timu profesionalnih pakera I uštedite svoje vrijeme I novac.

 

  1. RASTAVLJANJE I SASTAVLJANJE NAMJEŠTAJA

Rastavljanje I sastavljanje namještaja zahtijeva iskustvo i vrijeme.
Prilikom rastavljanja ili sastavljanja namještaja, ukoliko nemate iskustva moguće su pogreške I štete.
Također treba voditi računa da se I prilikom rastavljanja namještaja svi dijelovi propisno zapakiraju I označe , kako bi se olakšao I ubrzao proces ponovne montaže.
Česte greške koje se događaju kada stranke same rastavljaju namještaj je da  izgube određene dijelove namještaja , pa prilikom sastavljanja  imaju dodatne komplikacije I troškove.
Iskusni selidbeni agenti mogu usluge rastavljanja I sastavljanja namještaja učiniti puno brže I sigurnije, a samim time snose I odgovornost za Vaše stvari

 

  1. MOGUĆNOST SKLADIŠTENJA I POHRANE SELIDBENIH STVARI

Prilikom selidbe moguće je da ćete trebati uslugu privremenog sladištenja Vaših stvari. Primjerice
-Lokacija na koju se selite još uvijek nije useljiva,
-Imate višak stvari za koje nemate mjesta
-Selite se u inozemstvo I imate potrebu pohraniti stvari dok ne rješite stambeno pitanje ili status u inozemstvu.
-Odlučujete se za renovaciju stana

Takve situacije zadaju ljudima “glavobolje”. Pohrana stvari u vlažne I neadekvatne prostore poput garaža I podruma nije najsretnije rješenje jer dolazi do štete na samim selidbenim stvari koje su kasnije neupotrebljive.

Profesionalni selidbeni agent pohranit će  Vaše selidbene stvari na sigurno, čuvano I suho mjesto u svom skladišnom prostoru koji zadovoljava propisane standarde.