Nakon što ste donijeli odluku o preseljenju na novu adresu, na red dolazi i realizacija same selidbe. Ukoliko se dvoumite između selidbe u vlastitom aranžmanu i selidbe u organizaciji profesionalaca, donosimo Vam 5 razloga zašto odabrati selidbenu kompaniju.
- ODABIR ODGOVARAJUĆEG PRIJEVOZNOG SREDSTVA
Jeste li u mogućnosti znati točan volumen Vaših stvari?
Poznavanje točnog volumena omogućit će Vam da odaberete odgovarajuće vozilo za svoju selidbu.
Također treba voditi računa I o nosivosti vozila. Veće opterećenje vozila od dozvoljenog dovodi do novčanih kazni , a u neki slučajevima I I do privremene zabrane vožnje.
Kako biste izbjegli neugodnosti, dodatne komplikacije I troškove preporuča se izabrati selidbenog agenta koji će procijeniti ispravan volumen Vaših selidbenih stvari, a u skladu sa time I adekvatno vozilo
- ISPRAVAN UTOVAR STVARI U VOZILO
Važno je znati kako pojedine stvari ispravno utovariti u vozilo. Treba uzeti u obzir niz parametara , kao što su dimenzije, težina ili lomljivost stvari.
Određeni komadi namještaja se nemogu slagati jedan na drugi, kao ni staklene površine, lusteri, slike, antikviteti I sl. Posebnu pozornost treba obratiti I na kutije. Bez obzira što su stvari u kutijama , ne znači da su sve kutije složive. Stoga se prilikom utovara mora voditi računa I o sadržaju kutija kako se izbjegla oštećenja.
Osim što morate voditi računa o lomljivosti I složivosti stvari , morate sve stvari povezati I osigurati kako ne bi došlo do prevrtanja I oštećenja prilikom prijevoza.
Stoga je važno odabrati profesionalnu selidbenu kompaniju koja će Vam omogućiti siguran transport Vaših selidbenih stvari na drugu lokaciju
- ODABIR KVALITETNOG PAK MATERIJAL
Kako bi se izbjegla eventualna moguća oštećenja , prilikom pakiranja stvari važno je imati I kvalitetan pak materijal.
Postoje određena pravila struke prema kojima se stvari I namještaj pakiraju.
Odabirom kvalitetnih kartonskih kutija I sanduka, papira za zamatanje, bubbles folije, stretch folije , stiropora i slično smanjuje se mogućnost oštećenja.
Prepustite taj Posao iskusnom timu profesionalnih pakera I uštedite svoje vrijeme I novac.
- RASTAVLJANJE I SASTAVLJANJE NAMJEŠTAJA
Rastavljanje I sastavljanje namještaja zahtijeva iskustvo i vrijeme.
Prilikom rastavljanja ili sastavljanja namještaja, ukoliko nemate iskustva moguće su pogreške I štete.
Također treba voditi računa da se I prilikom rastavljanja namještaja svi dijelovi propisno zapakiraju I označe , kako bi se olakšao I ubrzao proces ponovne montaže.
Česte greške koje se događaju kada stranke same rastavljaju namještaj je da izgube određene dijelove namještaja , pa prilikom sastavljanja imaju dodatne komplikacije I troškove.
Iskusni selidbeni agenti mogu usluge rastavljanja I sastavljanja namještaja učiniti puno brže I sigurnije, a samim time snose I odgovornost za Vaše stvari
- MOGUĆNOST SKLADIŠTENJA I POHRANE SELIDBENIH STVARI
Prilikom selidbe moguće je da ćete trebati uslugu privremenog sladištenja Vaših stvari. Primjerice
-Lokacija na koju se selite još uvijek nije useljiva,
-Imate višak stvari za koje nemate mjesta
-Selite se u inozemstvo I imate potrebu pohraniti stvari dok ne rješite stambeno pitanje ili status u inozemstvu.
-Odlučujete se za renovaciju stana
Takve situacije zadaju ljudima “glavobolje”. Pohrana stvari u vlažne I neadekvatne prostore poput garaža I podruma nije najsretnije rješenje jer dolazi do štete na samim selidbenim stvari koje su kasnije neupotrebljive.
Profesionalni selidbeni agent pohranit će Vaše selidbene stvari na sigurno, čuvano I suho mjesto u svom skladišnom prostoru koji zadovoljava propisane standarde.
Najnoviji komentari