Korporativne selidbe

Naš profesionalni tim djelatnika će preseljenje Vašeg ureda odraditi prema točnom dogovoru i individualiziranom pristupu, a u skladu sa najsofisticiranijim tehnološkim znanjima i vrhunskom opremom.

Korporativni paket usluga uključuje:

  • Demontažu i ponovnu montažu namještaja.
  • Pakiranje sitnih stvari, uredskog materijala i dokumentacije.
  • Pakiranje i zaštita elektroničke i osjetljive uredske opreme.
  • Korištenje kvalitetnog pak materijala prilikom pakiranja i zaštite Vaših stvari.
  • Označavanje kutija i namještaja prema potrebi ukoliko se radi o preseljenju na više adresa ili na različite katove i prostorije.
  • Utovar i istovar stvari sa prijevozom na željenu destinaciju.

Također vam možemo ponuditi mogućnost skladištenja Vaših uredskih stvari na kraće ili duže razdoblje. Naše je skladište čuvano 24/7 te pokriveno generalnom policom osiguranja. Saznajte više na našoj stranici pod skladištenje.

Skladištenje stvari

Selite se?

Pošaljite upit ili dogovorite besplatan izvid radi dobivanja ponude.

Dodatne usluge

Tomić špedicija

Lokalno i izvan Hrvatske imamo ugled u obavljanju svih svojih usluga uspješno i to prema ISO 9001:2015 i ISO 14001:2015.